BMW продавала нові «трійки» з дисконтом 55%, але є нюанс. Китайський портал Autohome виявив рекламний пост дилера з провінції Чжецзян, з якого випливало: базовий електроседан i3 коштував лише 159 тисяч юанів (22 тисячі доларів) - більш ніж удвічі дешевше рекомендованої роздрібної ціни! Жодного обману немає: BMW справді продала кілька машин із дисконтом 55%; покупцям довелося погодитися на розстрочку п'ять років і трейд-ін.
Атракціон небаченої щедрості став можливий завдяки власним субсидіям влади Чжецзяня на електромобілі, бажанню дилера позбутися машин 2024 модельного року (з вересня пішов 2025 модельний рік) і загальним тенденціям на китайському ринку. Електрокари BMW i3 бувають тільки із заднім приводом, ціни вищі, ніж у місцевих аналогів, тому доводиться йти на поступки.
Хоча акція зі знижкою 55% закінчилася, нові BMW i3 все одно продаються з величезним дисконтом: седани 2025 модельного року коштують від 255 до 298 тисяч юанів (35-41 тисяча доларів), хоча рекомендовані ціни варіюються в діапазоні від 354 до 414 тисяч юанів (49-57 тисяч доларів). Таким чином, поступка до 30% давно стала нормою, а в Чжецзяні з урахуванням місцевих субсидій електрокари коштують від 200 тисяч юанів (27,5 тисячі доларів), тобто продаються зі знижкою 43%.
Конкурентний китайський ринок змусив BMW достроково припинити виробництво кросоверів iX3. На заводі Brilliance-BMW конвеєр простоюватиме близько року, доки баварська марка не завершить підготовку до складання нового покоління моделі на платформі Neue Klasse.
Атракціон небаченої щедрості став можливий завдяки власним субсидіям влади Чжецзяня на електромобілі, бажанню дилера позбутися машин 2024 модельного року (з вересня пішов 2025 модельний рік) і загальним тенденціям на китайському ринку. Електрокари BMW i3 бувають тільки із заднім приводом, ціни вищі, ніж у місцевих аналогів, тому доводиться йти на поступки.
Хоча акція зі знижкою 55% закінчилася, нові BMW i3 все одно продаються з величезним дисконтом: седани 2025 модельного року коштують від 255 до 298 тисяч юанів (35-41 тисяча доларів), хоча рекомендовані ціни варіюються в діапазоні від 354 до 414 тисяч юанів (49-57 тисяч доларів). Таким чином, поступка до 30% давно стала нормою, а в Чжецзяні з урахуванням місцевих субсидій електрокари коштують від 200 тисяч юанів (27,5 тисячі доларів), тобто продаються зі знижкою 43%.
Конкурентний китайський ринок змусив BMW достроково припинити виробництво кросоверів iX3. На заводі Brilliance-BMW конвеєр простоюватиме близько року, доки баварська марка не завершить підготовку до складання нового покоління моделі на платформі Neue Klasse.