Сумарний обсяг сегмента електромобілів за підсумками 1 кварталу 2025 року склав 20,7 тис., що на 14,6% більше, ніж було за підсумками перших трьох місяців 2024 року. Попри всі виклики, сегмент електромобілів продовжує зростати.
Аналітики ІДА прогнозують, що цього року зростання продовжиться, оскільки основним рушієм буде те, що з 2026 року повертається повне розмитнення на електромобілі, а це потягне зростання цін на них на щонайменше 20...30%. Якщо ж узяти до уваги ще нову податкову політику США, яка на думку місцевих виробників та експертів ринку насамперед становить ризики для локальних американських виробників, то подорожчання може стати ще більшим, і зачепить воно авто зі США, які дуже популярні саме в сегменті електро.
Натомість можуть знизитися ціни на китайські авто групи BEV, проте поки це лише гіпотеза - адже якщо не буде потреби конкурувати цінами (або проводити ринкову експансію), то ніхто їх і не переглядатиме, хіба що зі збутом справи підуть геть кепсько, однак поки таких сигналів для продуктів саме китайського автопрому немає.
Аналітики ІДА прогнозують, що цього року зростання продовжиться, оскільки основним рушієм буде те, що з 2026 року повертається повне розмитнення на електромобілі, а це потягне зростання цін на них на щонайменше 20...30%. Якщо ж узяти до уваги ще нову податкову політику США, яка на думку місцевих виробників та експертів ринку насамперед становить ризики для локальних американських виробників, то подорожчання може стати ще більшим, і зачепить воно авто зі США, які дуже популярні саме в сегменті електро.
Натомість можуть знизитися ціни на китайські авто групи BEV, проте поки це лише гіпотеза - адже якщо не буде потреби конкурувати цінами (або проводити ринкову експансію), то ніхто їх і не переглядатиме, хіба що зі збутом справи підуть геть кепсько, однак поки таких сигналів для продуктів саме китайського автопрому немає.

Структура сегмента за підсумками Q1-2025 наступна: основу складають імпортовані електромобілі з пробігом, частка таких 56,6%, або 11,7 тис. шт.
Другий за обсягами підсегмент - внутрішні перепродажі легковиків групи BEV, частка 33,4%, кількість - 6,9 тис. шт.
Нові електроавто займають 10% у своїй групі, а у кількісному вимірі це 2,1 тис. шт.
Як змінилися показники за цими підсегментами рік до року (1 квартал 2025 до 1 кварталу 2024):
Обидва сегменти вживаними авто зросли, натомість нових продалося менше.
Станом на 31 березня 2025 року в Україні (без урахування промислових електрокарів, тролейбусів та рейкових машин) парк транспорту групи BEV складає 152,9 тис. одиниць. Найбільше у ньому легковиків - 148,7 тис. Вантажівок на електротязі 3,3 тис., також є кілька електробусів (5 шт.), та близько 950 одиниць мототехніки.
Другий за обсягами підсегмент - внутрішні перепродажі легковиків групи BEV, частка 33,4%, кількість - 6,9 тис. шт.
Нові електроавто займають 10% у своїй групі, а у кількісному вимірі це 2,1 тис. шт.
Як змінилися показники за цими підсегментами рік до року (1 квартал 2025 до 1 кварталу 2024):
- Внутрішні перепродажі: +22,6%
- Імпорт вживаних: +21,9%
- Імпорт нових: -26,3%
Обидва сегменти вживаними авто зросли, натомість нових продалося менше.
Станом на 31 березня 2025 року в Україні (без урахування промислових електрокарів, тролейбусів та рейкових машин) парк транспорту групи BEV складає 152,9 тис. одиниць. Найбільше у ньому легковиків - 148,7 тис. Вантажівок на електротязі 3,3 тис., також є кілька електробусів (5 шт.), та близько 950 одиниць мототехніки.