Минулого тижня в Китаї стартував продаж модернізованої п'ятидверки, яка стала безпечнішою. Однак клієнти Zeekr 001 часті оновлення не оцінили: уся річ у тім, що за неповні вісім місяців 2024 року в дилерів було три різні варіанти автомобілів, і в міру вдосконалення ціни не зростали! Часті апгрейди впливають на залишкову вартість електрокарів Zeekr у КНР.
Zeekr 001 зразка 2025 модельного року відрізняється від дорестайлінгової версії (MY 2024) електронною «начинкою». Старі чіпи Mobileye залишилися лише «в базі», решту електромобілів перевели на процесори Nvidia Orin X обчислювальною потужністю 508 TOPS. Також оновився лідар: тепер він «б'є» на 200 метрів, а кут огляду збільшено до 120 градусів. Автопілот став розумнішим і здатним розпізнавати 1000 нових сценаріїв руху: підвищилася точність, став більш розвиненим алгоритм штучного інтелекту.
Zeekr 001 зразка 2025 модельного року відрізняється від дорестайлінгової версії (MY 2024) електронною «начинкою». Старі чіпи Mobileye залишилися лише «в базі», решту електромобілів перевели на процесори Nvidia Orin X обчислювальною потужністю 508 TOPS. Також оновився лідар: тепер він «б'є» на 200 метрів, а кут огляду збільшено до 120 градусів. Автопілот став розумнішим і здатним розпізнавати 1000 нових сценаріїв руху: підвищилася точність, став більш розвиненим алгоритм штучного інтелекту.
За оцінками Zeekr, оновлений 001 здатний впоратися з 95% дорожніх ситуацій. Стало простішим паркування: власник може вказати на планшеті точку, куди потрібно запаркуватися, а електромобіль постарається заїхати туди без водія. Функція доступна дистанційно, тобто Zeekr 001 можна втиснути у вузькі «кишені» без необхідності відчиняти двері.
З менш значних нововведень - два додаткові кольори кузова. А головне, всі комплектації ліфтбека залишилися з тими самими цінниками - від 36 до 46 тисяч доларів.
З менш значних нововведень - два додаткові кольори кузова. А головне, всі комплектації ліфтбека залишилися з тими самими цінниками - від 36 до 46 тисяч доларів.
Гендиректор Zeekr відреагував на критику власників. Топменеджер визнав, що «можливо, ми не зробили все правильно» і пообіцяв, що у майбутньому Zeekr заздалегідь анонсуватиме оновлення. За даними китайських журналістів, оновлення ліфтбека 001 стало позаплановим: клієнти скаржилися на відсутність передових електронних помічників, доступних на дешевшому Zeekr 007. Оновленням програмного забезпечення проблему розв'язати неможливо, тому автовиробник вирішив поміняти чіп.