У 2025 році електромобіль Porsche Taycan втратить базову тягову батарею ємністю 89 кВт-год. Відтепер усі без виключення модифікації авто отримають тяговий акумулятор на 105 кВт-год.
Так, Porsche Taycan та Taycan 4S тепер оснащені батареєю Porsche Performance Battery Plus, яка додає запас ходу приблизно на 80 км. Базовий Taycan поставляється з 19-дюймовими колісними дисками Taycan S Aero, а також вперше з можливістю вибору безшкіряного інтер'єру з оббивкою «Pepita» або спортивною оббивкою «Race Tex».
Адаптивний круїз-контроль і система допомоги при зміні смуги руху також увійшли в стандартну комплектацію. У Porsche заявляють, що загальна вартість додаткового обладнання становить понад 10 000 доларів, яке клієнт отримує безкоштовно.
Крім того, рульове керування задньою віссю та опція Porsche Power Steering Plus тепер є стандартною функцією моделей GTS і Turbo. Тим часом електричний універсал Cross Turismo поставляється з пакетом Offroad Design Package у стандартній комплектації, отримуючи дорожній просвіт на 10 мм більший, ніж у звичайної моделі.
У той же час Porsche також додав більше обладнання до лінійки Panamera. Адаптивний круїз-контроль, система допомоги при зміні смуги руху та вдосконалена звукова система Bose входять у стандартну комплектацію. Panamera Turbo тепер також отримує шумоізоляційне скло, і Porsche каже, що додатковий комплект дозволяє заощадити до 8000 доларів.
Так, Porsche Taycan та Taycan 4S тепер оснащені батареєю Porsche Performance Battery Plus, яка додає запас ходу приблизно на 80 км. Базовий Taycan поставляється з 19-дюймовими колісними дисками Taycan S Aero, а також вперше з можливістю вибору безшкіряного інтер'єру з оббивкою «Pepita» або спортивною оббивкою «Race Tex».
Адаптивний круїз-контроль і система допомоги при зміні смуги руху також увійшли в стандартну комплектацію. У Porsche заявляють, що загальна вартість додаткового обладнання становить понад 10 000 доларів, яке клієнт отримує безкоштовно.
Крім того, рульове керування задньою віссю та опція Porsche Power Steering Plus тепер є стандартною функцією моделей GTS і Turbo. Тим часом електричний універсал Cross Turismo поставляється з пакетом Offroad Design Package у стандартній комплектації, отримуючи дорожній просвіт на 10 мм більший, ніж у звичайної моделі.
У той же час Porsche також додав більше обладнання до лінійки Panamera. Адаптивний круїз-контроль, система допомоги при зміні смуги руху та вдосконалена звукова система Bose входять у стандартну комплектацію. Panamera Turbo тепер також отримує шумоізоляційне скло, і Porsche каже, що додатковий комплект дозволяє заощадити до 8000 доларів.