Volvo не планує кидати виклик недорогим електромобілям у Китаї, оскільки поточна цінова війна посилюється. Volvo скоригувала свою ціль щодо 100% продажів електромобілів і тепер очікує, що до 2030 року від 90% до 100% світових продажів буде припадати на електрифіковані машини.
Хоча Volvo все ще вірить, що її майбутнє за електрикою, за словами генерального директора Джима Роуена, різні ринки рухаються до електричного майбутнього з різною швидкістю. Однією з головних причин зміни стратегії Volvo є Китай, найбільший у світі ринок електромобілів. Інший - нові тарифи на китайські електромобілі в ЄС і США.
За словами Роуена, китайський ринок нових автомобілів «зменшився» через великий ринок вживаних машин, чого в країні ніколи раніше не було. І кількість вживаних авто з роками збільшуватиметься, що суттєво вплине на ринок нових доступних машин.
Окрім цього, Volvo очікує кращих результатів від електромобілів преміум-класу. Так, у листопаді минулого року компанія представила в Китаї свій перший електричний розкішний мінівен EM90.
Незважаючи на те, що Volvo нещодавно випустила свій найдешевший електромобіль - кросовер EX30 за ціною від 28 000 доларів - у Китаї, автовиробник не планує збільшувати кількість подібних йому доступних електромобілів.
Хоча Volvo все ще вірить, що її майбутнє за електрикою, за словами генерального директора Джима Роуена, різні ринки рухаються до електричного майбутнього з різною швидкістю. Однією з головних причин зміни стратегії Volvo є Китай, найбільший у світі ринок електромобілів. Інший - нові тарифи на китайські електромобілі в ЄС і США.
За словами Роуена, китайський ринок нових автомобілів «зменшився» через великий ринок вживаних машин, чого в країні ніколи раніше не було. І кількість вживаних авто з роками збільшуватиметься, що суттєво вплине на ринок нових доступних машин.
Окрім цього, Volvo очікує кращих результатів від електромобілів преміум-класу. Так, у листопаді минулого року компанія представила в Китаї свій перший електричний розкішний мінівен EM90.
Незважаючи на те, що Volvo нещодавно випустила свій найдешевший електромобіль - кросовер EX30 за ціною від 28 000 доларів - у Китаї, автовиробник не планує збільшувати кількість подібних йому доступних електромобілів.