У Китаї стартував продаж флагманських повністю електричних моделей BYD Han L і Tang L, які вже доступні для покупців з 9 квітня 2025 року. Обидві моделі, з цінами в діапазоні 270 000 - 350 000 юанів (37 100 - 48 100 доларів США) для Han L і 280 000 - 360 000 юанів (38 500 - 49 500 доларів США) для Tang L, стають конкурентними гравцями на ринку завдяки своїм інноваційним технологіям та вражаючим характеристикам.
Платформа Super e-Platform, на якій побудовані обидва автомобілі, оснащена двигуном, що досягає швидкості 30 000 обертів на хвилину, архітектурою високої напруги 1000 В і акумулятором Flash Charging Battery, який підтримує зарядний струм до 1000 А. Це дозволяє автомобілям отримати неймовірну швидкість заряджання - 2 кілометри за 1 секунду, що є великим досягненням у світі електричних автомобілів.
Платформа Super e-Platform, на якій побудовані обидва автомобілі, оснащена двигуном, що досягає швидкості 30 000 обертів на хвилину, архітектурою високої напруги 1000 В і акумулятором Flash Charging Battery, який підтримує зарядний струм до 1000 А. Це дозволяє автомобілям отримати неймовірну швидкість заряджання - 2 кілометри за 1 секунду, що є великим досягненням у світі електричних автомобілів.

Han L EV є трохи більшим за свою попередню модель, з габаритами 5050/1960/1505 мм. Ця модель пропонує два варіанти трансмісії: задньоприводну версію потужністю 500 кВт (670 к.с.) і повноприводну версію потужністю 810 кВт (1086 к.с.). Офіційна максимальна швидкість Han L становить 270 км/год, але в реальних умовах автомобіль досягав 305 км/год, що демонструє його високі динамічні характеристики.
Автомобіль також оснащений інтелектуальною системою водіння BYD God's Eye, яка підтримується лідаром на даху і камерами, що забезпечують додаткову безпеку та комфорт під час руху.
Автомобіль також оснащений інтелектуальною системою водіння BYD God's Eye, яка підтримується лідаром на даху і камерами, що забезпечують додаткову безпеку та комфорт під час руху.

Tang L EV, у свою чергу, має більші габарити - 5040/1996/1760 мм, і зберігає переваги Han L, однак відрізняється деякими специфікаціями. Модель оснащена акумуляторними блоками BYD Blade LFP другого покоління з ємністю 100,531 кВт-год. Задньоприводна версія Tang L має запас ходу 670 км за циклом CLTC, а повноприводна версія може проїхати від 560 до 600 км на одній зарядці. Офіційна максимальна швидкість Tang L становить 265 км/год, що є дуже конкурентоспроможним для електричних позашляховиків.
Обидві моделі оснащені інтелектуальною системою водіння, яка включає різноманітні функції допомоги, такі як система автоматичного паркування. Ці інновації ставлять нові моделі BYD на передову в електричному сегменті, пропонуючи покупцям передові технології без шкоди для продуктивності або дальності поїздки.
Обидві моделі оснащені інтелектуальною системою водіння, яка включає різноманітні функції допомоги, такі як система автоматичного паркування. Ці інновації ставлять нові моделі BYD на передову в електричному сегменті, пропонуючи покупцям передові технології без шкоди для продуктивності або дальності поїздки.
