Компанія Ford планує розширити свою присутність на ринку Індонезії. Автовиробник інвестує в новий завод у країні-найбільшому в світі виробнику нікелю.
Незважаючи на те, що Ford ще офіційно не підтвердив інвестицію, уряд Індонезії, як кажуть, уже провів переговори з кількома світовими виробниками автомобілів, «включаючи Volkswagen Group і Ford».
Наразі Ford проводить масові скорочення робочих місць у Європі та втрачає частку ринку в Китаї, але він бачить Індонезію як потенційну яскраву пляму. Автовиробник повернувся на ринок Індонезії у 2022 році після шестирічної відсутності завдяки партнерству з бангкокською RMA Group.
Індонезія зосереджується на електромобілях з двох причин: країна планує використовувати багаті ресурси нікелю та сприяти створенню робочих місць для ресурсу молодої робочої сили. Ці факори спонукають автовиробників інвестувати в країну, спираючись на розмір ринку і стратегічне положення на ринках Південної Азії. Що стосується нікелю, то Індонезія виробляє 20,6% світового обсягу.
На заході в Джакарті заступник міністра промисловості Фейсол Різа сказав журналістам, що «Ford пообіцяв реалізувати свій завод та інвестиції в Індонезії до наступного року».
Минулого року Ford приєднався до світового гірничодобувного гіганта Vale та китайської Zhejiang Huayou Cobalt Company в інвестуванні в проект з переробки нікелю на індонезійському острові Сулавесі вартістю 4,5 мільярда доларів, який розпочнеться у 2026 році. Очікується, що шахта вироблятиме до 120 000 тонн нікелю для катодів акумуляторів електромобілів.
Незважаючи на те, що Ford ще офіційно не підтвердив інвестицію, уряд Індонезії, як кажуть, уже провів переговори з кількома світовими виробниками автомобілів, «включаючи Volkswagen Group і Ford».
Наразі Ford проводить масові скорочення робочих місць у Європі та втрачає частку ринку в Китаї, але він бачить Індонезію як потенційну яскраву пляму. Автовиробник повернувся на ринок Індонезії у 2022 році після шестирічної відсутності завдяки партнерству з бангкокською RMA Group.
Індонезія зосереджується на електромобілях з двох причин: країна планує використовувати багаті ресурси нікелю та сприяти створенню робочих місць для ресурсу молодої робочої сили. Ці факори спонукають автовиробників інвестувати в країну, спираючись на розмір ринку і стратегічне положення на ринках Південної Азії. Що стосується нікелю, то Індонезія виробляє 20,6% світового обсягу.
На заході в Джакарті заступник міністра промисловості Фейсол Різа сказав журналістам, що «Ford пообіцяв реалізувати свій завод та інвестиції в Індонезії до наступного року».
Минулого року Ford приєднався до світового гірничодобувного гіганта Vale та китайської Zhejiang Huayou Cobalt Company в інвестуванні в проект з переробки нікелю на індонезійському острові Сулавесі вартістю 4,5 мільярда доларів, який розпочнеться у 2026 році. Очікується, що шахта вироблятиме до 120 000 тонн нікелю для катодів акумуляторів електромобілів.